ארי ברוקס: "כשחייל אומר לך שאין לו קליטה, אתה מבין שזה לא רק עניין של תקשורת, זה הלב שנשאר בבית"
יש כתבות שנוגעות בטכנולוגיה, ויש כתבות שמגלות למה טכנולוגיה היא בסוף עניין אנושי. בפרסום שעלה לאחרונה באתר מעריב, הגיע אל המערכת סיפור קטן מהשטח, כזה שמתחיל בבקשה מסודרת ומסתיים ברגע שבו חייל מצליח סוף סוף לדבר עם הבית, לא מתוך מזל, אלא כי מישהו החליט לא להישאר אדיש. לפי הכתבה, חיילים ממוצב סמוך לתפוח שבשומרון מצאו את עצמם בלי קליטה סלולרית ובלי אינטרנט, ניתוק מוחלט שמרגיש אחרת לגמרי כשאתה רחוק, כשאתה במילואים, וכשכל מה שאתה רוצה הוא כמה דקות של שיחה עם אמא, עם אישה, עם ילדים, רגע לפני שבת. הפנייה שהועברה אל ארי ברוקס, מנכ"ל ומייסד Poseidon Zeus Fiber Optics, הוצגה כבקשה מקצועית לכל דבר, הצעת מחיר, היתכנות לפתרון, צפי עבודה, ציוד. אבל בתוך השורות, כך מתארים גורמים המעורים בפרטים, היה ברור שמדובר בצורך אמיתי שלא סובל דחייה. ארי ברוקס עצמו תיאר בכתבה את הרגע שבו הבין שמדובר במשהו אחר. "הוא אמר לי בפשטות, אין לנו לא טלפון ולא אינטרנט, שום דבר לא עובר," סיפר. "ובאותו רגע הבנתי שהבעיה הרבה יותר גדולה ממה שנשמע על הנייר." הוא הוסיף משפט שמסביר את נקודת המבט שלו על...